Часто задавані питання

ЧИ Я МУШУ ЗАРЕЄСТРУВАТИСЯ, ЩОБ ЗРОБИТИ ЗАМОВЛЕННЯ?

Ви можете здійснювати покупки, не реєструючи облікового запису в інтернет-магазині Puccini. Однак, вибравши варіант з реєстрацією, ви зможете використовувати додаткові параметри, такі як перегляд історії замовлень, відстеження статусу замовлення, додавання обраних продуктів в список побажань і можливість отримувати найостаннішу інформацію про наші продукти.

ЯК АНУЛЮВАТИ ЗАМОВЛЕННЯ?

Клієнт, який зробив замовлення і вибрав оплату післяплатою або передоплату, має можливість скасування замовлення до моменту відправки через Puccini посилки з замовленим товаром. Якщо з якихось причин ви хочете скасувати ваше замовлення, будь ласка, зв'яжіться з нашою Службою підтримки, написавши на shop@puccini.ua або написавши в Вайбер за телефоном: +38 097 45 52 979 (з понеділка по п'ятницю з 9:00 до 17: 00.

ЧИ ДОСТАВКА ЗА КОРДОН?

Доставка тільки в Україну

ЩО РОБИТИ З ПОШКОДЖЕНОЮ ПОСИЛКОЮ?

У цій ситуації споживач повинен в першу чергу вимагати від перевізника скласти відповідний протокол.

МОЖУ Я ОСОБИСТО ЗАБРАТИ ЗАМОВЛЕННЯ?

В даний час немає можливості особисто забрати замовлений товар.

МОЖУ Я ОТРИМАТИ РАХУНОК-ФАКТУРУ?

Видача рахунку-фактури можлива за умови вибору відповідної опції в процесі оформлення замовлення, а також правильно заповнених даних, необхідних для видачі документа.

КОЛИ МОЖУ ОТРИМАТИ ГРОШІ ЗА ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ?

Гроші будуть повернені протягом 14 робочих днів банківським переказом на рахунок, вказаний Клієнтом.